avatar Ten blog rowerowy prowadzi Danielo z miasteczka Szczecin, Nowogard. Jeżdżę z prędkością średnią 29.32 km/h a nawet i szybciej.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy Danielo.bikestats.pl
stat4u

Luty, 2016

O włos!

Niedziela, 28 lutego 2016 · dodano: 28.02.2016 | Komentarze 3

Jeżdżąc rowerem od lat, wyczuliłem się na sytuacje, kiedy ktoś z tyłu jedzie autem zbyt blisko. Można to usłyszeć i odbić na pobcze, jednak mając dwie grube czapy (tak jak dziś) na głowie ciężko cokolwiek przewidzieć. Parę kilometrów przed Dobieszczynem nagle przemknął o włos odemnie jadący ze 100km/h zabójca na polickich numerach w białym fiacie 500 (lub podobnym), wymijając jadące z przeciwka inne auto. Poczułem pęd powietrza  i strach, a chwilę później ogromną złość na takich typów, dla których brakuje epitetów na określenie ich głupoty.
Straciłem ochotę na jazdę i wróciłem najkrótszą drogą do domu, zastanawiając się nad sensem tego wszystkiego. Kolarstwo to piękny sport, jednak niebezpieczny, to wie każdy, tylko co zrobić, aby taki nie był lub był bardziej bezpieczny?

Uciec z ciemnego lasu

Sobota, 27 lutego 2016 · dodano: 27.02.2016 | Komentarze 0

Pikna pogoda dziś była, nie mogłem jechać rano, ale późnym popołudniem uderzyłem na wieś. Coraz lepiej się kręci, momentami czuję pierwsze podrygi mocy, może uda się w tym roku wypracować jakąkolwiek formę, przed końcem lata (choćby utrzymać się z chłopakami na kole ;) Ostatnie kilkanaście km przez ciemny las z pikaczem, który świeci jak świeczka. Ledwo znalazłem zjazd na wioskę z leśnej drogi na Trzebież. Coś często wracam teraz po ciemku, trzeba jakąś lampkę sobie sprezentować, być może skorzystam z referencji Gustava (chłopak fajnie pisze) jest nie droga, a dobrze świeci.

Falbanki nocą 2

Czwartek, 25 lutego 2016 · dodano: 25.02.2016 | Komentarze 2

Reguła - jestem w pracy, pogoda całkiem dobra, wracam i nadciągają chmury. Myślę jechać, nie jechać, skok na yrno i meteo, brak opadów, więc krótka decyzja i wskakuję w uniform, wszak forma sama się nie zrobi.
W połowie trasy już ciemno, mam tylko "pikacza", ale co tam, nie obchodzi mnie to, jedynie na zwierzęta trzeba uważać.
Przy 3 stopniach marzną już palce w stopach, w mieście trochę cieplej, tu jazda po chodnikach i trzeba uważać.
Wracam ożywiony i naładowany, no to kiedy znów pojadę? :)

Pierwsza ustawka z szosami

Sobota, 20 lutego 2016 · dodano: 20.02.2016 | Komentarze 1

Pierwsza w tym roku ustawka, tak wyszło że z szoszowcami, ja na traktorze (karmię głód jeżdżenia na Felcie ;) Tempo jakieś takie żółwie szło od początku, nudziłem się strasznie, puls jak z górki. W okolicach Ramin po niecałej godzinie, postanowiłem pokręcić swoje, średnie tempo ponad 30 słabo mnie rozgrzało. Poszalałem trochę po polach i lasach, potem falbanki i przez granicę do domu. Ostatnie kilometry pod wiatr wychłodziły mnie jeszcze bardziej, chwilę później już padało. Wychodzi z tego, że za wcześnie chyba jeszcze na takie ustawki, trzeba wyrównać formę u wszystkich, potem pogadamy ;) Dzięki koxy, szkoda że nie pogadaliśmy nawet, ale niektórzy nie mogli po prostu złapać tchu ;)

Widoczki z terenu

W ciemnościach przez falbanki

Czwartek, 18 lutego 2016 · dodano: 18.02.2016 | Komentarze 2

Wypad po pracy, pętla kawałek przez Niemcy, powrót już po ciemku. Na początku ciężko było się zebrać, od połowy już lepiej, szukałem czwartej tarczy z przodu ;) Minus - na ddrkach roztopiony śnieg walił po oczach.
Na odcinku Głębokie - Pilchowo jakiś 'miszcz' kierownicy skasował trzy auta, oczywiście jakby nie było jechał bmw.

Święty Wal(n)ięty w deszczu

Niedziela, 14 lutego 2016 · dodano: 14.02.2016 | Komentarze 0

Wczoraj jazda w nocy, dziś w deszczu, po godzinie niczym się już nie przejmowałem, tylko mocny wiatr trochę stopował. W planach była setka, jednak nie w taką bryje, skusiłem się jedynie na przedłużenie trasy przez Boock. Przed Szczecinem prawie wszystko już przemokło, oprócz zaskakująco dobrej kurtki Rogeli.

Nocny rajd w lutym

Sobota, 13 lutego 2016 · dodano: 13.02.2016 | Komentarze 2

Za krótki dzień, aby wszystko obrobić, a i pospać raz w tygodniu też trzeba. Bardzo późny wyjazd z metą na wsi, w połowie już na dobre ciemnica, a ze mną tylko mały świetlny pikacz z D. Póki pasy na drodze, jakoś łapałem koordynaty, gorzej było za Zalesiem przez las, gdzie prawie przytrąbiłem w sarnę uprawiającą nordic walking ;) A i jeszcze było małe ściganko na starcie za Wółczkowem, energii dodał jakiś biker na horyzoncie, na turystę za szybki, na szosę za wolny. Spasował na podjeździe przed Dobrą jak poczuł mój oddech na plecach :) Jutro powrót, ddr again.

Nie mam umiaru

Niedziela, 7 lutego 2016 · dodano: 07.02.2016 | Komentarze 1

No taka wiosna, że z żalem nie pojechałem szosą, tylko traktorem, ale pogłodzę się jeszcze, a potem poszaleję :) Pokręciłem się różnymi wariantami przy granicy, na szczęście noga doszła trochę do siebie i nie bolała na rowerze (ale 2 dni ledwo chodziłem). Przyjemna jazda, choć żałowałem że nie mogłem wyskoczyć rano przy słońcu. Od Dobrej jeszcze dokrętka po ciemku przez Lubieszyn, mało mi było :) Po treningu nie było umiaru z odrobieniem kalorii, ciastka, spagetti, kabanosy i mieszanka różnych napoi. I jak tu kontrolować cokolwiek? ;)

Luty 2016. Kocur na swoim miejscu.

• VAVG 5:55km/h
  • Aktywność Bieganie

#Run16

Środa, 3 lutego 2016 · dodano: 07.02.2016 | Komentarze 0

No i doigrał się nowicjusz kontuzji. Niespełna 10km, a ledwo dobiegłem, tak bolało nad kostką, w okolicach achillesa. Jak piszą, za dużo, za szybko, brak przygotowania. Mam nadzieję że szybko się zagoi, bieganie pójdzie chyba szybciej niż myślałem w odstawkę.